Oväntade fredagsplaner :)

För alla er som undra så råkade jag somna när jag låg i sängen och läste och vaknade ca 13.30 xD.. men jag sov lite inatt och jag jobbade några timmar innan alla er andra gick upp för att börja dagen så jag har inge dåligt samvete hahah.. Dagens sämsta var väl att jag fick mens >.< Men hellre nu än nästa helg då det är massa partyn och annat skoj som händer och då vill man inte direkt avbryta för att byta tamponger och jävlas... Dagens otippade var väl att vi ska åka till Broberg för att käka tacos.. Ett mycket trevligt inpulsagerande från hans sida haha
Dagens wanted kommer från Topshop och består av lite fina plagg som jag blev totally kär i :)
  

Riktigt fräscha sommarplagg :)
Vad ska ni göra ikväll? :)

Postat av: Jennifer

näe, jag ska inte göra det (a) Okej, du är inte tvingad att säga nått, bara om du vill (a)

Och föresten, den röda va gullig, det va också de randiga! :D (L)(L)

2007-04-20 @ 16:33:52
URL: http://knasjennifer.blogg.se/
Postat av: Emma

Maddeee du är utmanad visst, kolla min blogg ^^ haha

2007-04-20 @ 23:35:20
URL: http://lasseliten.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0