Nervositeten tar kål på mig...

Jag är så nervös att jag döööör ..... jag vet inte vart ja ska ta vägen
jag kommer INTE kunna sova i natt och jag är inte trött än heller.. men jag måste sova
om jag ska orka skriva upp imorgon (a).. Jag har tränat HEEELA dagen lång
och det känns som om det mesta har fastnat även om det samtidigt känns som
om jag inte kan något alls... men när jag gör tester och sluttester på internet och datorn
så får jag 65-70 /70 rätt och det känns bra.. men så var det juh även förra gångn
jag skrev upp.. Men samtidigt så känns det som om jag vet juh hur det går till nu så jag
inte lixom är nervös över det... DET jag är nervös över nu är fan att jag ska få assvåra
frågor som jag inte klarar av att svara på... eller att jag får blackouter och inte minns ett enda svar xD
det är mindre troligr men ändå (a) man vet juh lixom inte hehe
image133
Imorgon som sagt ska jag skriva upp och som tur är gör jag det tidigt..slipper man gå omkring
och bilda ännu mer nervositet och vara ett stort nervvrak när man kommer in där..
så jag är rätt glad på mig själv att jag tog en tidig tid (a) hehe

Jag tror inte jag klarar det imorgon...dels för att det känns som att jag inte kan något,
sen att det är svåra frågor sen att jag bara har det på känn helt enkelt.. om jah
dessutom inte klarar det så blir ja juh inte besviken.. eller klart jag blir men ni fattar xD

TACK iallafall för alla era fina ord och stöd... det känns <3 hehe

Nu ska ja nog typ försöka slappna av lite så ska jag skriva lite mer sen:)

puss och kram på er så länge :P

Postat av: Magdalena

Det kommer gå finfint! Kunde JAG, så kan du! haha xD

2007-04-25 @ 22:50:14
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Minna

Jag instämmer med Magdalena =) Jag håller tummarna!

2007-04-25 @ 23:01:25
Postat av: Ellis

Det är så hemskt att känna så, hatar att vara nervös men ta det lugnt och försök coola ner dig ite haha och Lycka till!

2007-04-25 @ 23:11:44
URL: http://ellisellis.webblogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0