Mord och rån

VAD ÄR DETTA????? värsta gettho nordanstig... man kan fan inte bo någonstans längre..Länge har jag trott att lilla nordanstig har vart en säker plats men icke...
Nu på senaste har det hänt en massa saker som inte är likt min lilla kommun.
För ett tag sen var det juh rån i våran lilla bank i Harmånger och så vitt jag vet så
har dem fortfarande inte tagit dem skyldiga och jag att folk vet vilka det är
och varför dem inte anmäler dem har jag fan ingen aning om. Dem har begått
ett brått lixom..vänner eller inte så är det fel... Men dem kommer väl åka dit förr
eller senare hoppas jag..

Iallafall det jag ville berätta nu är nästa grej som har hänt. Igår när vi åkte till
Gnarp för att köpa lite dricka till filmen som vi skulle se på så var både polisen
och ambulansen där vid en lägenhet vid pizzan som är brevid statoil. Vi förstod
att det var någon som hade dött eftersom ambulanspersonalen stod utanför och
pratade med polisen och tre stycken personer som antagligen var grannar till
den döda eller den som hittade den. Och gissa om vi hade rätt då?!
Idag, nyss, skickade Munktell denna lilla länk till mig där det står om att det var
eventuellt ett mord.... jag kan LOVA att det har med knark att göra... jävla knarkare -.-





                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0