me as a princess :)

jag gjorde testet som så många andra har gjort och jag blev då
yasmin :) har juh alltid gillat alladin så :)

What Disney Princess are you?

Jasmine
Jasmine
You are most like Jasmine, Jasmine is a romantic heronic character and enjoys a laugh with friends and family. JASMINES A STUNNER
How do you compare?
Take this test! | Tests from Testriffic

Postat av: jennifer

haha vad snäll du är Madde! ;) Vi får se om photoshop har fixa till sig tills jag kommer hem, om inte? då jävlar ahaha xD

hehe okej ^^ Den är värsta sommrig :D

Jaa, det kan jag göra :) Men varför går inte det då? det är ju värsta mysko :S

2007-04-17 @ 16:04:42
URL: http://knasjennifer.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0