Man ska fan inte klaga...

Om man har trotsat döden 2 gånger...då är det meningen att man SKA leva säger jag bara... Detta har då hänt en 6 årig flicka från Australien då hon först, vid 2 års ålder, fastnade under en brinnande bil som hade kört in i staketet på dagis vilket resulterade i att hon fick 3:e gradens brännskador på 85 % av kroppen. SNACKA OM SMÄRTA!!!!! Hon klarade sig från det men sen nu när hon var 6 år gammal hände nästa olycka då hon skulle åka över ett övergångsställe med rullstolen blev hon överkörd av en bil och slungades iväg ca 18 meter MEN överlevde även detta..
SNACKA OM EN FLICKA SOM HAR TUR I OTUREN !
image115 
Nu finns det en bok om hennes liv och hennes erfarenheter av detta
då hon vart med om mycket ( FÖR mkt..)
på en för kort tid och så fort den finns att köpa här i Sverige ska jag göra det. :)

Det som känns nu när man läser sånt här är att man ska fan inte klaga. Man ska fan inte göra det. Man klagar om inte det finns ett läppstift i ens färg, man klagar om kläderna man gillat gått sönder eller om det inte längre går att använda, man klagar om maten är för dyr och man klagar om man brände sig på lillfingret... Man ska nog fan inte
klaga förrän man är i samma sits som denna tjej, eller när man inte har fått mat på flera dagar eller när man kankse har förlorat ett ben när man slet på ett fält i Afrika för att skaffa fram mat eller pengar till sin svältande familj.
Man måste nog inse att man har det himla bra ändå.... :)

Postat av: Mira

Jag vet faktiskt inte vad han heter... men säkert! Haha

2007-04-22 @ 19:18:33
URL: http://miraaa.blogg.se
Postat av: Jennifer

aww stackars flicka! Men hon ser så glad ut ändå ^^ Då blir man också glad, för att det hon gått igenom och ändå ler, man kan inte göra annat än att le då :)

2007-04-22 @ 19:46:04
URL: http://knasjennifer.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag läste oxå den artikeln. Vilken kämpe allså!

2007-04-22 @ 21:52:30
URL: http://rosadamen.blogg.se
Postat av: Jennifer

Jaa, det va idag haha (a) Du får se på reprisen (om det går nån) Jaa, värsta fuskit ju! :O haha

2007-04-22 @ 22:10:19
URL: http://knasjennifer.blogg.se/
Postat av: Jennifer

haha jaa, det va lite kul xD pappa retar henne för det nu xD jaa, det va rätt bra, roliga frågor och så :) Men jag kanske tyckte det bara för att det va såna frågar jag kan hahaha xD jag är inte så allmänbildad om jag säger så (a) haha

2007-04-22 @ 22:12:05
URL: http://knasjennifer.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0