king

Att spela på king-com gör en verkligen beroende -.- xD
på ett bra sätt ioförsig men ändå... Man spelar där tills man inte pallar
att sitta vaken längre.. xD Jag tror att det gör att man kan kalla sig
spelberoende.. FAST det är på ett bra sätt juh xD hhah

Tyvärr hade man inte turen med sig när man spelade på
Yatsy mot kalle...men äsch... det funka lika bra ändå...
Han har inte slagit mitt rekord på 6 gånger i rad så
jag är nöjd =D hahaha

nu ska jag bara spela liiite till så ska jag sova sen (a)

Ciaoo / M

Postat av: Jennifer

aww tack så jättemycket gumman! :'D (L)
och föresten så spelar jag också ganska mycket på King.com HAHAH xD vaddå? Det är ju kul (a)

2007-04-09 @ 10:07:59
URL: http://knasjennifer.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0