Jobbarintervju


Ni minns att jag skrev att jag lämnade nummer och annan info till
chefen på Kullen i hudik och idag ringde hon ...Gissa va hon sa?! (a)

JAG SKA PÅ JOBBINTERVJU IMORGON !!!!!
* AAAAH *


Snacka om att Madde är happy lixom (a) Ett jobb.. Ett RIKTIGT jobb (a)
Jag vet juh inte än om jag får något eller inte men hon sa idag att dem behövde
folk som arbetade men helst att dem skulle ha utbildning men det var juh inte alltid
det fanns folk till det..
och vad säger att jag inte är lika duktig på det som dem med utbildning?
Jag hoppas iallafall att jag får något arbete där.. Det lät  som sagt inte helt omöjligt och
jag är lättlärd så det borde gå bra :)... jag hoppas på det bästa
håll tummarna med mig (a) : )






Postat av: Jessica

*håller tummarna* haha

2007-04-26 @ 19:15:30
URL: http://mickstativ.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0