HOSTEL 2

Världens mest vidriga film har fått en uppföljare... Jag vet inte vart jag ska ta vägen xD
Jag verkligen hatar den första filmen. Sååå vidriga scener att man svimmar nästan....
För er som inte vet vad jag snackar om så är det en film som handlar om
människohandel.... Mäniskor kidnappas och säljs till människor som har mkt pengar
och gillar att tortera andra... Det som är vidrigt är lixom hela konceptet... Att lixom se
hur dem torterar....blääää MAGONT -.-

Nu har då iallafall en tvåa kommit och som kommer på bio i sommar.... Jag måste se den
skräckfantast som man är men jag vettefan om jag pallar det asså... Im gonna die xD (a)

se trailern på tvåan HÄÄÄÄR!!!!! så får ni se om ni klarar av det ni med...

Någon kankse vill se den med mig? =D 



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0