Hårtrender

Victoria Beckham är juh känd för att vara en modeikon och byta trender vad det gäller kläder och andra innegrejer snabbt som ögat och håret har hon inte heller legat på latsidan med direkt. Här är en sammanställning på hennes olika frisyrer genom tiderna.

VILKEN ÄR ERAN FAVORIT? och vilken passade hon bäst i? =)
image87

image88

personligen gillar jag pagen 96 och det långa hårsvallet 2003 då hennes hår fortfarande såg naturligt ut :)


Postat av: Dress Like a Princess

Jag måste säga att jga gillar hennes nuvarande frilla riktigt bra, jag skulle inte kapa mitt eget hår så kort, inte nu iaf men hon passar så grymt bra i de å färgen å allt så ja får nog säga 2007 :)

2007-04-18 @ 22:48:36
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: lisa

Jag tycker hon va fin 2001 och 2003.

2007-04-19 @ 15:37:21


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0