hakar på trenden..

Jag gör som Alex och Jessica... jag hakar på trenden och skriver oxå ner tre saker jag tror att ni inte visste om mig. Jag kan lova att det var himla svårt att få ner saker så jag inte är så himlans intressant och som jag dessutom inte har avslöjat för allt för många redan xD hahahah men jag kom iallafall fram till tre små saker (a)

1.
Jag måste faktiskt säga som Jessica... när jag var mindre gick jag på simskola och skulle lära mig simma. Detta var i mellan bassängen där vattennivån var till bröstet - nacken på mig...någonstans där och så råkade jag "sjunka" och var under vattnet, som för mig kändes som en evighet, ett bra tag och kunde verkligen inte komma på fötter igen så jag kunde ställa mig upp. Det värsta av allt var att ingen såg att jag var under vattnet där  för ingen hjälpte mig iallafall. Jag lyckades på någe sätt klammra mig upp och då hade jag fått in lite vatten i halsen så jag hostade i evigheter. Efter det var jag rädd för vatten och ville inte alls vara under vattnet tills en dag då jag skulle hoppa i en pool från kanten och ramlade på sidan och föll i... på så sätt hamnade jag under vattnet igen och tillbaka på "ruta ett" som man säger. Sen dess klarar jag av att dyka och allt igen men gillar fortfarande inte att ha vattnet iansiktet idushen.. Det kommer nog alltid att finnas spår sen den dagen på simskolan.....

2.
Jag har en så sjuka grejer jag måste göra...
Att har jag tex 3253 inloggningar måste jag göra så
att jag får 3300 inloggningar...även om det kommer att bli ojämt
nästa gång jag loggar in... Om jag tex har en blå kniv och en vit gaffel  kan jag inte äta förrän det blir jämna färger xD....  jättesjukt och jättejobbigt jag 
vet men det är bara något jag måste göra... xD

3. Jag har aldrig sett mig själv som fin eller söt eller vad det nu kan vara. Jag tycker 
faktiskt jag ser ut som en kille.  Många har sagt att jag inte alls gör som det
och jag vet väl kankse att jag inte borde tycka så men ibland när folk typ säger
något  om att "ja vilken fin tjej du har" eller någe annat dylikt blir jag
förvånad över att  dem ser att jag är en tjej (a) Jag har alltid tyckt så och
jag vet inte om det har med  självförtroendet att göra eller om det är
för att jag inte gillar mig själv.... haha

visste ni detta om mig?
issåfall har jag väl misslyckat med uppgiften haha




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0