Festen som varade läääänge...

OJ OJ OJ!!! säger jag bara...vilken kväll... går det ens att sätta ord på hur den var? haha
Jag åkte juh igårkväll vid typ halv 5 och sen käkade vi på den nya pizzerian i Harmånger
och det var helt klart godkänt...God mat, stor portion och rätt bra priser..Asså det var lite
överpris enligt mig men dem sänker nog så fort dem börjar få in kunder och så där...
Kan man hoppas iallafall :P haha

Sen efter det åkte vi in till stan då jag köpte lite saker på statoil och så tankade vi
på Volvo...sen ÄNTLIGEN bar det iväg till enånger...lilla enånger hahahha
Hämtade upp Emelie då jag inte hade en aning om vart Anna och Wille bodde
så det var juh tur att Emelie gumman visste det =) haha

När man kom in till Anna och Wille så blev man attackerad av två små ivriga och jättesöta
valpisar ...Dem var verkligen hur goa som helst. Jag diggade dem iallafall hehe
Jag har en känsla av att dem var på mig så mkt för att jag luktade Boyen och kanske
för att en av tikarna löpte så det kan ha att göra med massa hormoner där ..:P
Dem hade det verkligen jättemysigt iallfall och det var litet och bra hehe

Det var sjukt roligt att äntligen träffa Anna, Wille och Emelie igen.. Vi satte oss ner och
högg på godsakerna direkt... ( ja spriten då inte Wille....) hahah.. Iallafall vare sjukt
gott med lite grogg....(a)
Vi spelade ölspelet och dem hade ju inte hört talas om "suck and blow" så jag måsta
juh bara lära dem det och det funkade inte så bra för Emelie men lite mer träning så =)
hahaha.. Egentligen vet man att man inte ska spela ölspelet för man blir så förbannat
full varenda gång -.- men ändå sitter man där, spelar och tänker att "äsch denna gången
ska jag dricka lungt " men på någe konstigt vis så blir det aldrig så .... -.- varför?

Efter ett tag kom Malin och Peter...SJUUUKT roligt att träffa dem igen oxå..shit det var jh
fan nästan två år sen man såg dem sist....=( fattar inte hur det kan ta sån lång tid men det
blir juh så när vi bor långt ifrån varandra och när vi lixom inte har vart ledig samtidigt...
SÅ SHIT VA KUL DET VAR =D

Vi festade och hade roligt... pratade i evigheter och lixom bara umgicks och hade det
underbart roligt =) Efter ett tag kom även Matthias och Johanna tror ja dem heter..
Har egentligen inte träffat dem så så det var väl oxå roligt hehe

Ja vi höll på fan från 18.00 och när jag frågade Malin en sista gång så var klockan typ
06.15 eller någonstans kring där... SHIT...lixom TOLV TIMMAR!!!!! det slår nog alla
mina rekord och man var juh egentligen inte ens trött då.... haha men lika bra att man sov
för hualigen va man mådde dåligt idag kan ja säga -.- hahaha
Vi vaknade typ halv 10 och lixom då mådde man bra.. men när man ställde sig upp
och lixom vaknade till...shit....

Ja dagens lärdom var väl att man aldrig mer ska dricka men jag och alla andra vet
juh hur det kommer låta om några veckor när nästa fest är kommen (a) *visslar*
men för idag känns det så iallafall =D
Sen dagens roliga var att träffa alla kära underbara folk igen...har lixom saknat er
dagens värsta var nog bakisen och att hundarna hade pissat på min jacka -.-

Ja nu ska jag se till att dricka mer vatten och typ "vakna"
CIAOO =)

Postat av: Magdalena

Hahahha det låter som att du mår ungefär lika bra som jag mådde på annandagen! xD

2007-04-07 @ 17:35:41
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0