Ett nattligt inlägg

Hejsan hejsan!
Så vare då natt ...IGEN ^ hahah.. Det lyckas alltid bli sent för mig (a)
Här satt man hemma och så kom Fredde hem så bah *poff* var man lite lätt
sminkad och så på med nya kläder och så åkte vi upp till Nybben och Angelica
och så drack Chrille och Jon lite bira...Det var dock skönt att inte dricka en enda
droppe fast man blev bjuden.. Jag spar mig tills imorgon xD hahah

Måste även tillägga att jag inte är trött -.- men måste sova ändå
så man har batterier till enånger xD hahah

SEN vill jag oxå säga att snacka på msn i samma ruta med Moa, Magdalena,
Alexandra, Pernilla, Helena och Jennifer är HUUUR kul som helst xD
Man kan sitta och garva i timmar åt allt... sjukt kul med er tjejer
love u <3 =)

Nu ska jag väl avsluta och ta och sussa lite....måste säga hejdå till alla oxå (a)
hörs imorgon

puss och kram // Madde



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0