deprimerad

Jag är fan deprimerad nu... Allt idag har vart bra...tills fredde kom hem och sa att han
inte hde fått någe lön.. då blev lixom hela min tillvaro*poff* down to botten -.-
Jag tappa matlusten och tänker inte äta idag... jag började skrika och bli arg...
jag fick bara lust att storgråta...vette fan varför lixom -.-

när man är arg blir man fan arg på allt och alla känns det som. Jag verkligen
HATAR min blogg...den är ful och helt värdelös tex... jag HATAR min kropp,
jag HATAR att inte ha tillräckligt med pengar någon jävla gång och jag HATAR
att inte kunna vara tillräcklig någon j-vla gång.....
Jag har lixom gett värdelös ett ansikte -.-

man kan juh hoppas att lixom det vänder innan jag ligger där på dödsbädden....

Postat av: Sara

Hoppas att du mår bättre snart =/

2007-04-16 @ 18:13:01
URL: http://outrageous.blogg.se
Postat av: Sara

Hoppas att du mår bättre snart =/

2007-04-16 @ 18:17:22
URL: http://outrageous.blogg.se
Postat av: Jennifer

aww Madde gumman! Du ska veta att du inte alls är ful eller nått, jag tycker att du ska vara stolt över den du är, för jag tycker att du är underbar! Och alla har sina dåliga dagar, vare sig man vill det eller inte (a) Men som sagt, jag vill att du ska vara stolt över den du är! För jag tycker du är great! :D (L)

2007-04-16 @ 21:32:57
URL: http://knasjennifer.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0