Bli full, få dagen-efter-händelser på köpet

Varför är det ALLTID samma sak? vissa saker eller snarare "händelser" händer alltid dagen efter man vart ute och festat... Då snackar jag typ om att man alltid vaknar typ übertidigt, att man kan dricka hur mkt vatten som helst, att man är ashungrig fast man käka alldeles innan man la sig ... och vissa kan då även oxå få huvudvärk, må illa och spy. Som tur är har inte jag den lilla händelsen allt för ofta HAHA...

Angående igår nu då... Jag ville egentligen inte följa med då jag var den enda tjejen -.- då Emma inte ville följa med då hon var för bakis sa hon ...haha... men jag följde med ändå..ville juh lixom fira lite saker och sen så var det typ skitlänge sen jag var ut.  Iallafall var vi först hos Broberg och drack lite gott och grillade MASSA gott : ) hehe sen for vi in till Jonas Åkerlund i stan på en till förfest och där stannade vi ja vet inte hur länge haha och sen bar det då av till August :) Jonas betalade in oss och jag behöva inte visa leg *mohaha* nice nice säger jag bara. Vet inte varför dem hade 130 i inträde igår e..det var juh lixom inge speciellt men men... Så kan det gå.. (a)

Gårdagens klädsel blev Jeans, tunika och stövlar :) Ni kom lite sent med era förslag och sen så vare lite för kallt för att ja skulle vilja ha klänning på mig (a) hahaha men TACK ändå :D

Inne där träffade jag massa människor som jag inte träffat på länge. Bland annat tvillingarna Adde och Fredde, Sara Willing, Julia, Tommy, Majsan, OCH emma :O (hon som inte skulle ut men jag tror jag vet varför hon gick ut ändå haha) ..ja massa underbara människor hehe så jag var inte så lonley där inte haha

Nu är jag rätt trött så jag funderar på att lägga mig men jag ska nog ta mig något att äta innan :P
ikväll blir det nog film sa Jonas.. och jag hakar gärna på hahaha

Vad ska ni göra? :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0