Assistent sökes !

Jag måste erkänna att jag vart lat på bloggsidan idag (a) Jag har bara inte orkat med att blogga.. har inte haft någe speciellt att blogga om heller (a).. Men jag kan passa på att berätta om va ja ska göra imorgon :D haha.. Jag ska först till stallet och jobba två timmar men är hemma till typ 8 igen... då ska jag sova lite (a), sen ska jag upp och städa, sen ska jag ringa på jobbet ( yihoo...) sen ska jag ut på långpromenader med boyen..ska ta med mig syrran på det höhö
Sen ska jag tvinga pappa att övningsköra, jag ska hämta ut paket på kiorren OCH jag ska plugga på körkortet ...PHUUUU va det var mkt att göra HAHA

så nu får ni sova så gott så hörs vi imorgon :D
puss och kram
Bara för att ja tycker denna lilla varelse är såå söt (a)image121




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0