Årets första myggbett


Årets första myggbett har nått mig
.... Det är väl ett vårtecken om något enligt mig (a) höhö... Om det sedan är bra eller dåligt vet jag inte. Det kliar inte lika mycket som myggbett lite längre fram på sommaren gör men ändå -.-
KAN DEM LÅTA MIG VARA ???? att veta att varje mygbett har gött en kull till med äckliga, vidriga djur känns inte bra. Sen att dem dessutom kan sprida massa otäcka sjukdomar får mig att vilja testa mig efter varje mygga... xD haha
ehm ja... det kommer väl fler myggbett i sommar gissar ja.. bara att stå ut xD

har ni fått någe myggbett än? :)




Postat av: Jennifer

jag har 11 myggbett och jag håller på och dör! ALLVARLIGT! Det kliar så enormt mycket :O haha xD

2007-04-16 @ 21:31:13
URL: http://knasjennifer.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0