Aldrig nöjd....

Jag blir tamefan aldrig nöjd... varför är det så?
Vart man än ska och när man än ska någonstans så blir aldrig
makeupen så där perfekt, håret så där snyggt eller att man hittar
de perfekta klädmatchningen så man känner sig så där fin... VARFÖR????
*suck*

Är det för att jag aldrig är nöjd med mig själv eller är det för att
det helt enkelt är en "sjukdom" hos flickor? hahahah
Vi har juh en tendens att klaga på saker och ting som egentligen
inte finns där.. som alla andra inte alls ser..

eller?


Postat av: Sara

vet inte riktigt, jag tror det mest handlar att man inte är nöjd med sig själv isof, men det är bara det jag tro :)

2007-04-06 @ 15:51:03
URL: http://Sariiiis.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0