9 år i tysthet..

När man är inne på Aftonbladet så lixom hittar man så mkt intressanta saker (a) Nu hittade jag en artikel om nunnor.. Lixom jag har själv vart på ett kloster och hälsat på men där var det inte alls så här strängt som just denna nunnan i artikeln verkar ha det. Hon får bara träffa sina släktingar 7 gånger per år och i speciella rum med galler och hon får ALDRIG lämna klostret. Lixm vad händer om hon blir sjuk? gills inte reglerna då eller tror det att Gud hjälper dem? Jag har aldrig fattat det med att leva sitt liv till Gud. Vad skulle hända när man dött och det kommer fram att det inte finns någon Gud? Snacka om att ångra sig!!!! eller? (a)...
Lixom det står juh i Bibeln att Gud gillar alla... varför skulle man då leva ett liv enbart till Gud? vad får man ut av det? Jag förstår lixom inte? (a) hehe.. Men men alla är inte som jag och tack gode gud (!) för det =)

image49 
syster Maria av bedådelsen



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0